سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم، کسی است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
undertaker

 نام و نام خانوادگی : نانسی عجرم

متولد : 16.05.1983

محل تولد : اشرفیه لبنان

تعداد برادر و خواهر: یک برادر و یک خواهرمجرد

محل اقامت : نیوشیلا لبنان به همراه خانواده

نانسی عجرم به عنوان یکی از زیباترین خوانندگان زن عرب تنها 8 سال داشتکه کار خواندن را شروع می کند ,هنگامیکه که 12 سال داشت در برنامه ای در تلویزیون به نام ستارگان آینده شرکت می کندو به مدال طلا دست پیدا می کند .یکی از خوانندگان مصری که در آن برنامه شرکت کرده بود صدای نانسی را به صدایخواننده بزرگ عرب ام کلثوم تشبیه کرده است .بعد از آن او به طور جدی کار موسیقی را تحت نظر بهترین معلمان موسیقی دنبال می کندو در سن 18 سالگی به عنوان یک خواننده حرفه ای معروف می شود,اولین آلبوم معروف او در سال 1998 به عنوان مشتاقلک (دلتنگ تو هستم ) و دومین آلبوم در سال 2001 با نام شیل عیونک عنی (چشمانت را از من بردار )منتشر شد ولیکن عامل اصلی موفقیت او آلبوم سومش با عنوان یا سلام در سال 2003 بودنانسی عجرم به عنوان بهترین خواننده عربی در سال 2003 شناخته شد.آخرین آلبوم او آه و نص در سال 2004 منتشر شد.بی شک نانسی عجرم یکی از محبوبترین چهره های خواننده عربی است,که البته این محبوبیت را مدیون زیبایی صورت بعد از عمل جراحی می باشدهم چنین رفتار بچگانه و خونگرم او و صدای دلنشینش همگی موجب این محبوبیت خارق العاده شده اند.

یک روزنامه کویتی اعلام کرد که خواننده مشهور عرب نانسی عجرم با دندانپزشک خود بنام فادی الهاشم ازدواج کرد ومراسم عروسی آن دو در جزیره قبرص فقط با حضور خانوداه عروس وداماد به دور از چشم رسانه های گروهی برگزار شد.

به گزارش شماره روز پنجشنبه 4-9-2008، روزنامه کویتی “الرای” با استناد به بیانیه دفتر نانسی که گفته است ازدواج در اول ماه اوت برگزار شد ،عروس وداماد برای گذراندن ماه عسل راهی یکی از جزایر اروپایی شدند .

پیش از این قویا شایع شده بود که نانسی عجرم ،خواننده زن لبنانی با دندانپزشک خود رابطه عاطفی دارد ولی عجرم همواره از اظهار نظر درباره اخبار منتشره در مطبوعات در اینباره خود داری می کرد .

وی قبلا گفته بود هنوز چیزی اتفاق نیفتاده است واگر مساله ازدواج جدی شد در صورت ضرورت آن را مطرح خواهد کرد زیرا دلیلی وجود ندارد تا از این مساله دچار شرم شود .

لازم به ذکر است که ترانه های نانسی که بیشتر به لهجه مصری می باشد طرفداران بسیاری بویژه میان جوانان در کشورهای مختلف عربی دارد ومعروفیت وی از مرزهای جهان عرب نیز فراتر رفته است .

منبع:فردا نیوز


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط mark lokas 89/11/9:: 12:20 عصر     |     () نظر